Tulevat tapahtumat 2022 syksyllä

Vertaisryhmät

Venäjänkielinen vertaistukiryhmä kokoontuu torstaisin. Lisää tietoa yhdistyksen Facebook-sivuilla, jotka avautuvat tästä.

Erityisen ihanat leikkitreffit⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ joka kuukauden ensimmäisenä lauantaina kello 10-12 Mäki-Matin perhepuistossa. Ryhmä kokoontuu puiston grillipaikalla, jossa voi lämmittää omia eväitä. Tarjolla myös pientä välipalaa.

Linkin takaa löydät myös vertaisryhmien tiedot ja yhteystiedot ryhmien vetäjiin, joilta voit kysyä lisätietoja matalalla kynnyksellä. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Soveltava liikunta

Jyväskylän kaupunki järjestää soveltavan liikunnan palveluja lapsille, nuorille sekä aikuisille. Kaupungin nettisivuilta löydät tietoa tapahtumista, viikottaisista ryhmistä, lajikokeiluista sekä vuokrattavista liikuntavälineistä! Linkkiä napauttamalla pääset tutustumaan näihin palveluihin: soveltava liikunta Jyväskylässä

Ota myös Jyväskylän liikuntapalveluiden somekanavat haltuun:

Instagram: jyvaskylanliikuntapalvelut

Facebook: jyvaskylankaupunginliikuntapalvelut

Uusia vertaisryhmiä

Ääneseudun autismikirjolaisten vanhempien ryhmä -nimellä löydät facebookista Äänekoskella kokoontuvan vanhempainryhmän. Sitä kautta saat myös yhteyden ryhmään.