Tulevat tapahtumat 2022 keväällä

Vertaisryhmät

Venäjänkielinen vertaistukiryhmä kokoontuu torstaisin. Lisää tietoa yhdistyksen Facebook-sivuilla, jotka avautuvat tästä.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Jyväskylän Vanhempainryhmän kevään päätöskerta lauantaina 28.5. klo 13-15.kiireettömän lounaan merkeissä. Sään salliessa terassilla. Ilmoittaudu mukaan sähköpostitse ksautismi@gmail.com viimeistään tiistaina 24.5.niin saamme varattua tarpeeksi suuren pöydän. Paikka tarkennetaan ilmoittautuneille lähempänä.

Linkin takaa löydät myös vertaisryhmien tiedot ja yhteystiedot ryhmien vetäjiin, joilta voit kysyä lisätietoja matalalla kynnyksellä. Tervetuloa mukaan toimintaan!

Soveltava liikunta

Jyväskylän kaupunki järjestää soveltavan liikunnan palveluja lapsille, nuorille sekä aikuisille. Kaupungin nettisivuilta löydät tietoa tapahtumista, viikottaisista ryhmistä, lajikokeiluista sekä vuokrattavista liikuntavälineistä! Linkkiä napauttamalla pääset tutustumaan näihin palveluihin: soveltava liikunta Jyväskylässä

Ota myös Jyväskylän liikuntapalveluiden somekanavat haltuun:

Instagram: jyvaskylanliikuntapalvelut

Facebook: jyvaskylankaupunginliikuntapalvelut

Uusia vertaisryhmiä

Ääneseudun autismikirjolaisten vanhempien ryhmä -nimellä löydät facebookista Äänekoskella kokoontuvan vanhempainryhmän. Sitä kautta saat myös yhteyden ryhmään. Suunnitteilla on muun muassa luontopolulle ja kesäteatteriin menoa!

Alle kouluikäisten leikkitreffit aloittaa uutena toimintamuotona 10.5. Tervetuloa klo 17-18 Jyväskylän Mäki-Matin leikkipuistoon! Vetäjä Johanna Nieminen on huomioliivi päällä leikkipuistossa.